سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

حجاب حافظ گوهر وجودي انسان است

فرمانده انتظامي استان فارس با اشاره به اينكه رعايت حجاب باعث حفظ ارزش هاي انساني مي شود، افزود: حجاب حافظ گوهر وجودي انسان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار "احمد علي گودرزي" كه به مناسبت بيست و يكم تير ماه روز عفاف و حجاب سخن می‌گفت،تصريح كرد: حجاب به عنوان يک خواسته فطری است که بجز اسلام در ديگر اديان و فرهنگ‌ها نيز مورد توجه است.

وي ادامه داد: دشمنان ايران اسلامي پس از شکست در جنگ هشت ساله به جنگ نرم روي آوردند و براي نابودي نسل جوان حربه تغيير در فرهنگ و نوع پوشش را با تبليغات گسترده آغاز كردند.

اين مقام ارشد انتظامي گفت: متاسفانه شبکه هاي ماهواره ايو فضاي مجازي نيز ترويج فرهنگ بيگانه را در دستور كار خود قرار داده اند.

سردار " گودرزی" موضوع امر به معروف و نهي از منكر را در شرايط حساس كنوني بسيار مهم برشمرد و افزود: اگر همه افراد جامعه نسبت به بروز مسائل ضد ارزش و مغاير با فرهنگ ملي و مذهبي ما از جمله بی‌حجابی حساسيت به خرج دهند، زمينه بسياری از مفاسد و جرائم از بين خواهد رفت .

فرمانده انتظامي استان فارس گفت: خوشبختانه جوانان ما هوشيار و بيدار هستند و با بيداري اسلامی اهداف شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران را نقش بر آب خواهند كرد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: حجاب ، حافظ ، گوهر ، انسان ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.