سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاونت فنی اداره کل محیط زیست استان تهران تغییر کرد

مراسم تکریم و معارفه معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران ظهر امروز با حضور مدیرکل و جمعی از کارکنان در محل این اداره کل برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان  از اداره کل محیط زیست استان تهران، محمد هادی حیدرزاده روز شنبه جلسه تودیع و معارفه معاون فنی این اداره کل با بیان اینکه تغییرات در سطوح مختلف سازمانی در طول حیات سازمان طبیعی بوده و مسئولیت ها دائمی نیست، گفت: توفیق خدمت به مردم برای مدت محدودی نصیب افراد می شود و منصب ها و ادوات امانتی است که بین افراد دست به دست می چرخد.

وی افزود: هیچ مسوولیت دولتی بین افراد ماندگار نیست و مهم ترین موضوع این است که فرد در زمان تصدی مسوولیت خود اثرگذار باشد و این تاثیرگذاری ماندگار شود.

حیدرزاده افزود: ملاک عمل در جا به جایی ها، کم شدن مشکلات و مسائل آن حوزه و تحرک و پویایی بیشتر و تزریق روح تازه در ارکان آن بخش می باشد.

وی با اشاره به اینکه معاونت فنی جایگاه بسیار مهمی در ساختار تشکیلاتی این اداره کل دارد تصریح کرد: دو رکن اساسی در این بخش بسیار حائز اهمیت است که یکی از آنها موضوع تخصصی است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران ادامه داد: تخصص از واجبات این حوزه است چرا که کلیه موضوعات چه در حوزه انسانی و چه در حوزه طبیعی نیازمند توجیه فنی و کارشناسی است.

وی موضوع سلامت را یکی دیگر از ارکان اساسی این بخش برشمرد و گفت: ارتباط و مراوده زیاد و رودررو با ارباب رجوعان در این بخش می طلبد که مراقبت های ویژه ای لحاظ گردد.

در این مراسم مصطفی سرمدی که پیش از این ریاست اداره محیط زیست انسانی را برعهده داشت به عنوان سرپرست، جایگزین داریوش گلعلیزاده در معاونت فنی این اداره کل معرفی شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.