سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت ؛

صهیونیسم خطری برای همه بشریت

صهیونیسم نه تنها برای کشورهای اسلامی بلکه خطری بزرگ برای همه بشریت وهمه ادیان الهی است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در جمع راهپیمایان روز قدس در مصلی امام خمینی (ره) رشت گفت: اگر امروز کشتار مسلمانان و تعرض به کشورهای اسلامی هدف صهیونیست ها و رژیم اشغالگر قدس است روزی آتش جهل و کینه توزی آنها دامن بشریت و همه ادیان الهی را خواهد گرفت.

حجت الاسلام ذوالنور با اشاره به توطئه مشترک آمریکا و اسراییل افزود: لشکرکشی آمریکا به کشورهای مختلف به بهانه مبارزه با تروریسم دسیسه صهیونیست ها برای تضعیف و از بین بردن اتحاد کشورهای اسلامی است.

دبیر کل کنگره شهدای روحانی کشور در ادامه سخنان خود به برخورد دوگانه و سکوت کشورهای غربی و سازمان های مدعی حقوق بشر در برابر جنایات رژیم اشغالگر قدس و گروه های تکفیری اشاره و تصریح کرد : آمریکا و متحدانش نه تنها کشتار بی رحمانه مسلمانان در فلسطین ، سوریه و عراق را نادیده می گیرند بلکه به بهانه مبارزه با داعش و تروریست های تکفیری، زیر ساخت های صنعتی و اقتصادی این کشورها را از بین می برند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشتار مردم مظلوم و روزه دار یمن را محکوم کرد و گفت: دست استکبار این بار از آستین سران خائن رژیم آل سعود بیرون آمد و این جنایات آل سعود در یمن و بحرین از سوی ملت های مسلمان این کشورها بی پاسخ نخواهد ماند.

حجت الاسلام ذوالنور در ادامه به مذاکرات دشوار هسته ای دیپلمات های ایرانی با کشورهای غربی و حمایت همه جانبه رهبری و مردم از این سربازان عرصه جنگ دیپلماسی اشاره و خاطر نشان کرد: لغو همه تحریم ها همزمان با اجرای توافق ، ممنوعیت بازرسی از اماکن نظامی و مراکز حساس و حفظ و تقویت توان موشکی کشور از مهم ترین خواسته های رهبر معظم انقلاب، دیپلمات ها و مردم ولایت مدار ایران است که به هیچ وجه از این حقوق آشکار کشور خود کوتاه نمی آییم.

وی از حضور گسترده و باشکوه مردم غیور گیلان در راهپیمایی روز قدس همگام با سایر مسلمانان جهان برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی، قدردانی کرد و افزود: روز قدس روز اسلام است و اقدام حکیمانه امام خمینی (ره) برای نامگذاری این روز باعث شد تا مردم هشتاد کشور جهان در این روز ،فریاد حمایت از مردم بی دفاع فلسطین را سر دهند.


انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.