سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

مردم اردبیل بصیرت و ولایت مداری خود را در روز جهانی قدس نشان دادند

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه اردبیل گفت: مردم شهیدپرور و ولایی اردبیل علی‌رغم گرمای شدید هوا برای دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین و کودکان مظلوم این دیار در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده‌اند و بصیرت و ولایت مداری خود را به دنیا نشان داده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ آیت‌الله سید حسن عاملی با اشاره به حضور پرشکوه مردم ولایت مدار اردبیل درراهپیمایی روز قدس افزود: وحدت و انسجام ملت ایران در حمایت از مسلمانان، مستضعفان و مظلومان دنیا به ویژه مردم مظلوم فلسطین مثال‌زدنی است.

وی با اشاره به اینکه حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس بصیرت ملت ایران را نشان داد، گفت: مردم ایران همیشه در طول تاریخ در حمایت از مسلمانان مظلوم و محکوم کردن استکبار و جنایت‌های رژیم صهیونیستی پیشگام بوده‌اند و این بار هم با حضور حماسی خود جنایات رژیم کودک کش اسرائیل را محکوم کرده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بیان کرد: حضور ملت ایران در راه پیمایی روز قدس نمادی بزرگ از امنیت، اقتدار و عظمت کشورمان است و ملت ایران هیچ‌وقت انسجام، وحدت و بصیرت خود را از دست نخواهند داد.

آیت‌الله سید حسن عاملی ضمن تشکر و قدردانی از مردم شریف، شهیدپرور و ولایت مدار اردبیل، گفت: حضور باشکوه ملت ولایت مدار اردبیل در روز قدس، برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین قابل‌تقدیر است.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: اردبیل ، حضور ، مردم ، راهپیمایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.