سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

تشکر استاندار چهارمحال و بختیاری از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس

استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی از حضور حماسی مردم شریف استان در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از شهرکرد، در متن پیام تشکر قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری آمده است: حمد و سپاس خداوند سبحان را که به همه ما توفیق داد تا با درک ماه مبارک رمضان و تأسی به میراث جاودانه امام خمینی (ره) و لبیک به ندای مقام معظم رهبری و همراه، همصدا، همدل و همزبان با اقیانوس بیکران و خروشان امت اسلام و انسان های آزاده و حق طلب دنیا، با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر استان چهارمحال و بختیاری، فریاد حمایت از قدس شریف و برائت از رژیم صهیونیستی و حامیان آن را سر دهیم.

این پیام می افزاید: فریاد رسای شما روزه داران عزیز، امروز در سی و ششمین سالگرد روز جهانی قدس که به ابتکار الهی رهبر کبیر انقلاب اسلامی بر تارک تاریخ به یادگار نشست، اعلام انزجار و نفرت از ددمنشی این رژیم غاصب و اعلام حمایت از مقاومت اسلامی نسل شجاع فلسطینی است که عظمت، افتخار، اقتدار و عزت ملت اسلامی را در مقابل نظام سلطه و استکبار خون آشام جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و صهیونیسم غاصب به نمایش گذاشت.

در ادامه پیام تشکر استاندار چهارمحال و بختیاری آمده است: بی شک تعظیم و نکوداشت روز جهانی قدس از سوی امت حزب الله چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی باشکوه امروز، بار دیگر حیرت جهانیان را برانگیخت و حماسه فدائیان ولایت را به نمایش گذاشت.

در بخش پایانی این پیام تاکید شده است: رجاء واثق دارم که اینگونه حمایت های همه جانبه از مردم بی دفاع فلسطین، برگ زرین دیگری در پرونده اعمال خیر و نیکوکارانه و بشر دوستانه مردمان این مرز و بوم است.

راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور و در 117 نقطه از شهرستان های 9 گانه استان چهارمحال و بختیاری، به صورت متمرکز برگزار شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.