سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سندج؛

نخستین گام قدرت‌های بزرگ جهانی ایجاد شکاف در بین مسلمانان است

استاندار کردستان گفت: دشمنان اسلام به صورت مستقیم با اسلام به مقابله برخواسته اند و امروزه با ایجاد گروهک‌های تکفیری و فرقه‌سازی به دنبال شکاف و تفرقه در جهان اسلام هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان عبدالمحمد زاهدی در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز قدس گفت : قدس یک مسئله مهم و مربوط به جهان اسلام بوده که سال‌های طولانی به عنوان یک مسئله مهم مطرح بوده است.

استاندار کردستان افزود: رژیم غاصب اسرائیل با غصب خانه‌ها و اراضی مردم مسلمان فلسطین یک کشور جدید را به وجود آورده که تنها هدفش ایجاد شکاف و بحران در بین کشورهای اسلامی بود.

وی از روز قدس به عنوان نماد ظلم‌ستیزی مسلمانان نام برد و گفت: مسلمانان در راهپیمایی روز قدس در کنار اینکه حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام می‌کنند، در واقع مخالفت خود را با ریشه فساد و فتنه‌ای که در ممالک اسلامی به وجود آمده نشان می‌دهند.

زاهدی افزود: امروز این هدف شوم اسرائیل و پشت پرده‌های آن که برای ضربه زدن به اسلام گروهک‌های تکفیری را ایجاد و حمایت می‌کنند، برای مسلمانان کاملاً مشهود است.

استاندار کردستان گفت : حمایت ملت ایران از مردم بی‌گناه و مظلوم فلسطین در واقع حمایت از تمام مظلومان جهان است.
زاهدی در پایان افزود : ملت ایران اسلامی با مشارکت یکپارچه و همه ساله خود در راهپیمایی روز قدس مخالفت خود را با تمام جنایت‌های که در جهان اسلام اتفاق می‌افتد، بیان کنند.

انتهای خبر/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.