سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری ؛

مردم همیشه در صحنه تنکابن باز هم به میدان آمدند

همه اقشار آمده اند، از پیرزن و پیرمرد گرفته تا کودکان و خردسالان، مسئولان، دانش‌آموزان، همه و همه پلاکارد به دست و با مشتان گره کرده آمدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از ساری * فرماندار ویژه تنکابن گفت: ما پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌ایم و از ارزش‌های انقلاب که از سوی بنیانگدار انقلاب ترسیم و توسط رهبری ادامه یافته، دفاع می‌کنیم، اصلی‌ترین پیام این راهپیمایی برای کشورهای مستکبر، ایستادگی مردم و مسئولان به پای آرمان‌های این انقلاب است.

* فریادها و حالات حماسی‎گونه امام جمعه٬ فرماندار ویژه و فرمانده سپاه از نخستین دقایق شروع راهپیمایی در کنار مردم دیدنی است.

* روستاییان مناطق دوردست دوهزار و سه‎هزار از ساعاتی پیش، چشم‌انتظار آغاز راهپیمایی خود را به خرم آباد رساندند، همه و همه با همان سر و وضع روستایی به میدان مبارزه آمدند.

* مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تنکابن با اشاره به انجام کلیه امور فرهنگی و اقدامات انجام‌شده در سطح شهرستان و همچنین نصب بنر و کتیبه‌های مربوط در مسیر راهپیمایی، از استقرار یک واحد پخش زنده صداوسیمای مازندران برای ارسال تصاویر راهپیمایی روز قدس به شبکه‌های داخلی و استان خبر داد و تصریح کرد: تمام اقدامات و هماهنگی‌های لازم در خصوص برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمای بزرگ روز قدس با رؤسای ادارات، سازمان‌ها و نهادهای ذی‌ربط و همچنین با بخشداران و دهیاران منطقه صورت گرفته است.

وی همچنین از استقرار دو اکیپ درمانی توسط شبکه بهداشت و درمان در مسیر راهپیمایی خبر داد و خاطرنشان کرد: ویزیت رایگان و خدمات درمانی رایگان چون اندازه‌گیری قند و فشارخون روزه‌داران عزیز ازجمله خدمات ارائه‌شده در این واحدها است که در محل‌های مسجد جامع و میدان امام خمینی(ره) مستقر شده‌اند.

این مسئول در ادامه از انجام هماهنگی‌های لازم جهت انتقال و رفت‌وآمد راهپیمایان در محورهای مختلف منتهی به شهر تنکابن و مسیر راهپیمایی با سازمان حمل‌ونقل و پایانه‌های کشور و بخشداران و دهیاران منطقه خبر داد و یادآور شد: مسیر راهپیمایی امسال روز قدس از مسجد جامع شهر تنکابن آغاز و با گذر از خیابان خیام و خیابان امام، در انتها به مصلا نماز جمعه شهرستان تنکابن ختم می شود.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: راهپیمایی ، صحنه ، تنکابن ، آغاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.