سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

دعوت برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران خواستار حضور گسترده مردم ولایتمدار دیار علویان در راهپیمایی روز جهانی قدس شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ حجت الاسلام یوسف یوسف پور افزود: شرکت آحاد مردم در راهپیمایی روز قدس تکلیف الهی است.

وی خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار دیار علویان باردیگر همچون گذشته با حضور حماسی خود در این راهپیمایی برگ زرینی دیگر از افتخارات در کارنامه حمایت از ملت مظلوم فلسطین خلق خواهند کرد.

وی با بیان این که ملت مظلوم فلسطین بیش از 67 سال است در آواره گی و یا در اردوگاه ها زندگی می کنند، گفت: ملت های دنیا باید با شرکت گسترده در این راهپیمایی حداقل فریاد مظلومیت فلسطینی ها را به گوش جهانیان برسانند.

وی همچنین شرکت آحاد مردم را در راهپیمایی روز جهانی قدس ادای دین به ملت ستمدیده فلسطین عنوان کرد.

یوسف پور حمایت از مردم ستمدیده فلسطین را موضع قطعی و لایتغیر جمهوری اسلامی و حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را یک وظیفه شرعی و دینی هر ایرانی اعلام کرد.

رییس ستاد قدس و انتفاضه استان مازندران برجسته سازی نقش و دستاوردهای پیروزمندانه جبهه مقاومت ضد صهیونیستی و ایستادگی ملت مظلوم فلسطین در برابر اسرائیل غاصب با تاکید بر پیروزی در جنگ های 33 روزه، 22 روزه و 9 روزه ، افزایش آگاهی جهانی بویژه نسل جوان جوامع نسبت به ماهیت و اهداف اسرائیل و نظام سلطه و استکبار در فلسطین و جغرافیای جهان اسلام ، تقویت اتحاد فراگیر اسلامی و جلوگیری از بروز تفرقه و اختلاف و درگیری بین نیروهای مبارزه فلسطینی و تبیین ابعاد اثرگذاری و نقش آفرینی سرنوشت ساز روز قدس در روند تضعیف، تزلزل و فرو پاشی رژیم اسرائیل، تقویت امید و نوید آزادی قدس و فلسطین در جهان اسلام را از جمله اهداف و راهبردهای کلان عملیاتی و سیاست های روز جهانی قدس امسال اعلام کرد.

رییس ستاد قدس و انتفاضه استان مازندران آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس در ساری را ساعت 30/10 روز جمعه هفته جاری از مبدا میدان شهید قاسمی و سخنران این روز را شیخ سعید نزار معاون فرهنگی حزب الله لبنان اعلام کرد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: خواستار ، مردم ، قدس ، جهانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.