سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

استاندار کردستان مشارکت جدی مردم در توسعه استان را خواستار شد

استاندار کردستان گفت: برای رسیدن به توسعه در استان کردستان نیازمند مشارکت جدی واراده جمعی و عمومی مردم هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج؛ عبدالمحمد زاهدی در نشست هم اندیشی فعالان سیاسی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه کردستان در مسیر توسعه قرار گرفته است گفت: باید فرهنگ توسعه در استان نهادینه شود و توسعه به یک خواست عمومی مردم تبدیل شود.

وی مشارکت مردم را یکی از راه های رسیدن به اهداف مورد نظر دانست و گفت: در جوامعی که به توسعه رسیده اند مردم در روند توسعه مشارکت جدی داشته اند و در مناطقی که توسعه شکل نگرفته معلوم است که مردم نخواسته اند.

زاهدی با بیان اینکه کردستان در مسیر توسعه قرار دارد بر همراهی و همگامی همه گروه ها، جناح ها، نخبگان، صاحب نظران و مردم در این مسیر تاکید کرد وافزود: همواره باید مصلحت استان و مردم را در تصمیم گیری ها مد نظر قرار دهیم.

او با اشاره به اینکه کردستان در زمینه کشاورزی، معدن، گردشگری و تجارت ظرفیت بسیار خوبی دارد گفت: زمینه ایجاد واحدهای تولیدی در بخش های مختلف فراهم شده است.

او همچنین از واحدهای تولیدی استان کردستان خواست از ظرفیت مرزی بودن استان در جهت صادرات محصولات خود استفاده کنند و از این طریق به افزایش سطح درآمد خود و توسعه واحدهای تولیدی کمک نمایند.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: توسعه ، گروه ، جناح ، مسیر ، کردستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.