سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن؛

روز جهانی قدس بازگشایی پرونده استکبار ستیزی در دنیا بدست ایران است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست های خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: روز جهانی قدس یادگار بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران ، بازگشایی پرونده استکبار ستیزی در دنیا بدست ایران است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از رودهن، سید حسین نقوی حسینی در مورد روز جهانی قدس گفت: با وجود تغییر قبله مسلمانان از مسجد الاقصی به مکه ، قدس شریف از قداست خاصی برای مسلمانان جهان برخوردار بوده است ، زیرا رایحه انبیاء الهی در این منطقه به مشام می رسد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست های خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد: اسلام این اجازه را نداده که مسلمانان از حاکمیت کفر دستور بگیرند بلکه مسلمانان باید بر جهان حکومت کنند و عدل و عدالت را گسترش دهند در صورتی که استکبار جهانی این اصل الهی را تخریب کرده است .

نقوی حسینی با تاکید بر اینکه آمریکا و اسرائیل غده های سرطانی در جهان اسلام با افزایش دامنه جنایات خود به غده ای چرکین تبدیل شده اند اضافه کرد: آمریکا و در مجموع استکبار جهانی در جهان اسلام سراینده اقدامات تروریستی توسط تکفیری ها و داعشی ها است و منطقه خاورمیانه را برای چپاول گری خود نا امن کرده است .

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست های خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه واژه " حقوق بشر " در دهان استکبار جهانی جا نمی گیرد ابراز داشت: آمریکا یی ها تروریست دنیا هستند زیرا رژیم هایی مانند اسرائیل و بعثی ها و گروههای تروریستی داعش و تکفیری در دامن آنها تولد و پرورش یافته اند.

نقوی حسینی در خاتمه اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس باز هم مشتی محکم بر دهان یاوه گویان جهان و دشمنان اسلام است و آزادی خواهان جهان نیز به ندای ایران لبیک گفته و در اقسا نقاط دنیا ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر می دهند .

انتهای پیام /گ


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.