نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: آزاد راه 185 کیلومتری آبیک به چرمشهر، اهرم کاهنده حجم بالایی از ترافیک پایتخت در مسیر های غربی تهران است .

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از رودهن، نقوی حسینی در مورد استارت احداث آزاد راه 185 کیلومتری آبیک به چرمشهر گفت : پنج استان کشور از جمله البرز و کرج از پیامدهای احداث این پروژه عمرانی مهم و تاثیرگذار برخوردار خواهند شد .

نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد : بخش خصوصی و قرارگاه سازندگی خاتم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کمک 30 درصدی دولت به احداث این آزاد راه متولی شکل گیری این پروژه عمرانی تلقی می شوند .

نقوی حسینی با تاکید بر اینکه این پروژه عمرانی مهم پنج سال به طول می انجامد، اضافه کرد : با این ابزار مهم بخشی از ترافیک استان از این محور به جنوب شرق تهران منتقل می شود و در کاهش آلایندگی هوا تاثیرات بسزایی دارد .

نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت: از دیگر مزایای این آزاد راه می توان به میزان صرفه جویی در سوخت و زمان سفر با درصد کاهنده اشاره کرد و از مهمترین مسائل ایمن سازی فرم جاده در این آزاد راه است .

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.