سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترقی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

راهپیمایی روز قدس باید توطئه غربی‌ها برای به حاشیه‌راندن موضوع فلسطین را خنثی کند

مسئول امور بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس باید توطئه غربی‌ها برای به حاشیه راندن موضوع فلسطین و جنایت‌های اسرائیل را خنثی کند، گفت: راهپیمایی روز قدس باید بیانگر این حقیقت باشد که موضوع فلسطین همچنان مسئله اول جهان اسلام است.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با تاکید بر لزوم برگزاری هرچه باشکوه تر راهپیمایی روز جهانی قدس در شرایط حساس فعلی اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس باید بیانگر این حقیقت باشد که موضوع فلسطین همچنان مسئله اول جهان اسلام است.

وی با اشاره به اینکه نقش اسرائیل و آمریکا در فشار بر مردم فلسطین و جلوگیری از بازسازی خانه‌های تخریب شده در جنگ 51 روزه همچنان پررنگ است، گفت: آنها به دنبال نسل‌کشی در سرزمین‌ فلسطین هستند، همچنین طی یکی دو سال اخیر استراتژی غربی‌ها و اسرائیل این بوده که با تأسیس و فعال سازی گروهک تروریستی داعش در کشورهای منطقه و به ویژه کشورهای حوزه مقاومت تلاش کنند تا موضوع فلسطین به حاشیه کشیده شود.

مسئول امور بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: راهپیمایی روز قدس باید توطئه غربی‌ها برای به حاشیه راندن موضوع فلسطین و جنایت‌های اسرائیل را خنثی کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.