حزب موتلفه اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس تاکید کرد: نامگذاری روز قدس امروزه باعث شده به عنوان راهبرد کلیدی نه تنها مسلمانان جهان بلکه تمام مردم مظلوم و آزاده‌خواه جهان در برابر جریان مقابله غده سرطانی اسرائیل و صهیونیست‌ها باشد.

سثبسظیبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ حزب موتلفه اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرده است.

این بیانیه به شرح زیر است:

معمار کبیر انقلاب اسلامی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کردند که نشان از هوشمندی و درایت و تدبیر آن بزرگ مرد تاریخ داشت. این نامگذاری امروزه باعث شده به عنوان راهبرد کلیدی نه تنها مسلمانان جهان بلکه تمام مردم مظلوم و آزاده خواه جهان در برابر جریان مقابله غده سرطانی اسرائیل و صهیونیست‌ها باشد.

بدون شک سرنوشت رژیم منحوس صهیونیستی جز نابودی نخواهد بود و قدس شریف آزاد خواهد گشت و بزرگداشت این روز نشان از دشمن شناسی مسلمانان دارد که بار دیگر انزجار خود را از رژیم جعلی صهیونیستی به رخ جهانیان خواهند کشید و با مشتان گره کرده فریاد مقاومت در برابر استکبار جهانی را فریاد می زنند.

روز جهانی قدس نه تنها روز ملت مظلوم فلسطين بلكه روز همه مظلومين عالم و روز حمایت از اسلام عزیز است، روزی که مستضعفان و محرومان خشم خود را از سیاست‌های استکباری صهیونیست ها و همدستانشان نشان می دهد.

روز قدس روز مقاومت است و ملت غیور ایران اسلامی نیز اینبار نه تنها حمایت و همبستگی خود با مردم مظلوم فلسطین را نشان خواهند داد بلکه بار دیگر به سردمداران استکبار جهانی خواهند گفت که تا پای جان در دفاع از ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی ایستاده اند و با عزت و قدرت راه انقلاب را ادامه خواهد داد.

اعضای حزب موتلفه اسلامی در سراسر کشور در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به همراه مردم مسلمان، هوشيار و ولايتمدار ايران اسلامي در راهپيمايي روز قدس شركت مي‌كنند و ازملت غیور و با بصیرت ایران و تمام آزادی خواهان جهان دعوت می کند تا با حضور شکوهمند و پر شور خود در راهپیمایی روز قدس جمعه ۱۹/۰۴/۹۴ شركت كنند تا با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بار دیگر نفرت و انزجار خود از رژیم صهیونیستی نشان دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار