سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حدادعادل در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آرمان فلسطین در راس اهداف بلند جمهوری اسلامی ایران است

عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه آرمان فلسطین در صورت شکست و یا توافق در مذاکرات هسته‌ای در راس اهداف بلند جمهوری اسلامی ایران است، گفت: نتایج مذاکرات هرچه باشد در اصل عزم دولت و ملت ایران در حمایت از آرمان فلسطین تغییر ایجاد نخواهد کرد.

فریدالدین حدادعادل در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با تاکید بر ضرورت برگزاری پرشکوه راهپیمایی روز قدس در شرایط حساس فعلی در منطقه اظهار داشت: آرمان فلسطین در صورت شکست و یا توافق در مذاکرات هسته‌ای در راس اهداف بلند جمهوری اسلامی ایران خواهد بود چرا که نتایج مذاکرات هرچه باشد در اصل عزم دولت و ملت ایران در حمایت از آرمان فلسطین تغییر ایجاد نمی‌کند.

حدادعادل با تاکید بر اینکه مسائل امروز منطقه باعث شده روز قدس امسال با سالهای گذشته تفاوت داشته باشد، گفت: مردم شریف ایران تکلیف و وظیفه خودشان را در مسائل کلی نظام و همچنین جهان اسلام آموخته‌اند و در برهه های حساس به خوبی به وظایفشان عمل می کنند.

عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اگر رسانه‌ها و کسانی که افکار عمومی را در اختیار دارند به ابعاد مختلف مسئله فلسطین توجه کنند، اقداماتشان راهگشاتر خواهد بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.