سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

حضور تنیسور های قمی در مسابقات آسیایی 2015

تیم تنیس قم با موفقیتی که در مسابقات جام رمضان داشته است توانست 4 بازیکن را به اردو تیم ملی تنیس راهی کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از قم :سید مقتدا خاتمی دبیر هیئت تنیس استان قم، از دعوت چهار بازیکن زیر 14 سال قمی به اردوی تیم ملی تنیس در مسابقات آسیایی 2015خبر داد.

خاتمی از نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی تنیس گفت: سینا یوسف‌زاده‏،‌ مرتضی مرشدی، علی سیفی و سیدعلی سیدصالحی از جمله تنیسورهای قمی هستند که به این اردو دعوت شده‌اند و از روز بیست و ششم تیرماه در اردو حضور می یابند و برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی تنیس را آغاز می کنند.

دبیر هیئت تنیس قم از عملکرد خوب تنیس بازان قمی در مسابقات لیگ و رقابت های قهرمانی کشور گفت و افزود: استان قم بعد از تهران بیشترین تعداد ملی‌پوش را در تیم‌های ملی تنیس دارد و هم اکنون نیز در بالاترین سطح رقابت های کشوری حضور داریم.

خاتمی با بیان اینکه در رده بانوان هم عملکرد موفقی را  تیم تنیس قم  داشته است گفت: یکی از دختران تنیس‌باز قم برای حضور در تیم ملی تنیس دختران کشور دعوت به عمل آمده است.

وی عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی کمیته تیم‌های ملی فدراسیون تنیس 16 تنیسور به نخستین مرحله مسابقات ارزیابی و انتخابی تیم ملی زیر 14 سال دختران دعوت شده بودند و این رقابت‌ها با حضور نمایندگان آذربایجان غربی، البرز، تهران، قم، اصفهان، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی به انجام رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها: تنیس ، اردو ، تیم ملی ، قم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.