سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرگان؛

پایان گازرسانی به تمامی روستاهای شهرستان آق قلا استان گلستان

مدیر عامل شرکت گاز گلستان از پایان گازرسانی به تمامی روستاهای شهرستان آق قلا استان گلستان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از گرگان؛ صفر علی جمال لیوانی گفت: در حال حاضر 75 روستا از مجموع 78 روستای موجود در شهرستان آق قلا از نعمت گاز طبیعی برخوردار می باشند.

وی افزود: 3 روستای باقی مانده این شهرستان شبکه اجرایی گاز آن انجام شده که در مرحله نصب علمک قرار دارد که با اتمام عملیات نصب انشعاب، در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

جمال لیوانی اظهار کرد:  با بهره برداری و گاز دار شدن سه روستای تپه ظهوریان، شاکریان و جماران شهرستان آق قلا این شهرستان به جمع شهرستانهای سبز که در آن تمامی شهر و روستاهای آن از این انرژی خدادادی بهره مند می شوند مفتخر خواهدشد.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان افزود:در این شهرستان تعداد 30 هزار مشترک جذب شده که 17 هزار و 189 مورد آن در روستاها و 12 هزار و 811 مورد نیز مشترک شهری هستند.

مهندس جمال لیوانی گفت: تاکنون در سطح شهرستان آق قلا افزون بر 18 هزار و 935 انشعاب نصب شده که از این تعداد 10هزار و 800 انشعاب شهری و 8 هزار و 135 انشعاب نیز روستایی می باشد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر در شهرستان آق قلا تعداد 96 واحد صنعتی عمده و جزء از نعمت گاز بهره مند شده اند که از این تعداد ، 59 واحد صنعتی عمده و 33 مورد نیز واحد صنعت جزء و 4 مورد نیز جایگاه CNG می باشد .

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.