سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

تجلیل از مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی مازندران

از مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی مازندران تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از ساری، در مراسم ویژه بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن ، از سید مصطفی موسوی مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی مازندران بعنوان مدیر نمونه بخش صنعت و معدن ، تجلیل شد.

در این مراسم كه با حضور فلاح جلودار استاندار ، حجت الاسلام تقوی فرد رئیس كل دادگستری ، صدرزاده رئیس خانه صنعت ، معدن و تجارت ، مهاجر رئیس اتاق بازرگانی صنایع ، معادن و كشاورزی استان و جمع كثیری از صنعتگران ، تولیدكنندگان و معدنكاران ، در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی مازندران برگزار شد ، از سید مصطفی موسوی مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی استان تجلیل شد.

در قسمتی از متن این لوح تقدیر آمده است:

جناب آقای دكتر موسوی، مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی مازندران
با سلام
از جنابعالی بعنوان مدیر نمونه بخش صنعت و معدن كه نشان از پشتكار و توانمندی ارزشمندتان دارد بمناسبت روز ملی صنعت و معدن ، در سال مزین بنام دولت ، ملت ، همدلی و همزبانی ، سپاسگزاری و تقدیر می گردد . امید است اهداف و برنامه های اقتصاد مقاومتی طبق منویات مقام معظم رهبری ، با اهتمام ویژه و همت والای شما عزیزان خدمتگزار ، امكان پذیر و محقق شود . بدینوسیله با اهداء این لوح تقدیر و تندیس، از خداوند متعال توفیقات روزافزون جنابعالی و همه همكاران خدومتان را مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: تجلیل ، شهرک ، صنعتی ، شرکت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.