سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

اردبیل یکی از استان‌های مهم در زمینه جذابیت‌های گردشگری و اکو توریسم در کشور است

استاندار اردبیل گفت: استان اردبیل یکی از استان‌های مهم در زمینه جذابیت‌های گردشگری و اکو توریسم در کشور است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از اردبیل؛ مجید خدابخش در جلسه کارگروه گردشگری با حضور مدیران و دستگاه های اجرایی استان و شهرستان مشگین شهر اظهار داشت: استان اردبیل با بهره‌مندی از آثار تاریخی گرانبها همچون بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی، بفعه شیخ حیدر در مشگین شهر، انواع مناظر بکر و دیدنی در دامنه سبلان و منابع عظیم آب های گرم معدنی و برند گردشگری پل معلق در آینده‌ای نزدیک به عنوان استانی با رتبه برتر گردشگری در کشور مطرح شود.

دانش پل معلق مشکین شهر دست‌آورد متخصصین ایرانی است

استاندار اردبیل گفت: دانش پل معلق مشکین شهر دست‌آورد متخصصین ایرانی بوده و بزرگترین پل معلق خاورمیانه در این شهرستان، غرور گردشگری استان اردبیل است.

خدابخش افزود: با راه اندازی بزرگترین مجموعه و برند گردشگری مشگین شهر، شاهد ورود هزاران گردشگر بعد از عید فطر در سطح استان اردبیل و شهرستان مشگین شهر خواهیم بود که در سال اخیر راه اندازی این پل باعث غرور گردشگری در سطح استان اردبیل شده است.

استاندار اردبیل افزود: دانش پل معلق خاص متخصصین ایرانی است و در سراسر کشور به عنوان یک غرور ملی از آن یاد می‌شود و باید در کنار بهره مندی از جذابیت‌های این پل در زمینه جذب گردشگر از قابلیت‌های آثار تاریخی این شهرستان غافل نشد و در این زمینه نیز با اطلاع رسانی میراث فرهنگی و شهرداری در راستای معرفی پیشینه تاریخی این شهرستان به گردشگران گام‌های مثبت و اساسی برداشته شود.

خدابخش در ادامه خواستار ورود سرمایه گذار بخش خصوصی به عرصه گردشگری شد و بیان کرد: با حمایت های صورت گرفته در دولت یازدهم در زمینه ارائه زیر ساخت های لازم و همکاری با سرمایه گذاران آمادگی لازم در مدیران استانی و شهرستانی با تمام نیرو وجود دارد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.