سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول کمیته تعرفه انجمن آنکولوژی و رادیوتراپی:

تعرفه‌های متخصصین آنکولوژی تغییر نکرده است

مسئول کمیته تعرفه انجمن آنکولوژی و رادیوتراپی بااشاره به وضعیت تعرفه این متخصصین گفت: هنوز تعرفه‌های متخصصین آنکولوژی و رادیوتراپی تغییر نکرده است.

سعید کریم خانی زندی، مسئول کمیته انجمن آنکولوژی و رادیوتراپی در گفتگو با خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به وضعیت تعرفه این متخصصین گفت: هم اکنون هیچ تغییری در زمینه تعرفه‌های انجمن آنکولوژی و رادیوتراپی صورت نگرفته است و انجمن جلسه دیگری با وزارت بهداشت در این خصوص خواهد داشت.

وی در خصوص رفتار بیمه‌ها با متخصصین آنکولوژی و رادیوتراپی اظهار کرد: بیمه‌ها آنچه را که وزارت بهداشت، درمان، آموزش پزشکی در خصوص تعرفه‌ها به آن‌ها ابلاغ کردند، اجرایی نمی‌کنند و قرار است این هفته جلسه‌ای با وزارت بهداشت در خصوص رفتار بیمه‌ها با متخصصین آنکولوژی برگزار کند و در آن به این موضوع پرداخته خواهد شد.

مسئول کمیته تعرفه انجمن آنکولوژی و رادیوتراپی ادامه داد: هم اکنون نماینده بیمه‌ها، استدلال‌های انجمن آنکولوژی و رادیوتراپی را در خصوص تعرفه‌ها قبول نمی‌کنند و بر انجام کار خود اصرار می‌ورزند، همچنین بیمه‌ها نظرات کارشناسی انجمن آنکولوژی و رادیوتراپی را در خصوص تعرفه بیمه‌ها نمی‌پذیرند و رد می‌کنند.

کریم خانی زندی تصریح کرد: به هر گونه‌ نتیجه‌ای در خصوص تعرفه‌های پزشکی برسیم در جلسه شنبه مطرح خواهد شد و در صورتی که در طول هفته به نتیجه مطلوب دست نیابیم، تصمیم‌های جدیدی در این خصوص گرفته خواهد شد.

گفتنی است، حدود دو ماه پیش مسئله تعرفه متخصصین آنکولوژی و رادیوتراپی در این انجمن مطرح شد. این متخصصین به میزان تعرفه‌ها و رفتار بیمه‌ها با خود معترض بودند، پس از این موضوع، انجمن آنکولوژی و رادیوتراپی، مشکلات خود را با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مطرح کرد اما تاکنون به نتیجه مورد نظر خود نرسیده اند.


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.