سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن؛

طرح ملی رحله برای اولین بار در رودهن

مدیر عامل موسسه شکوفه های انتظار تهران و مسئول طرح ملی رحله از تشکیل این دوره برای اولین بار در رودهن خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از رودهن؛ نسرین زادمهر در خصوص طرح ملی رحله گفت: طرح تخصصی حفظ چهار جزء قرآن که به صورت شبانه روزی در سراسر کشور برای اولین برگزار می شود پس از تهران و شمیرانات در شهر رودهن و با همکاری دانشگاه آزاد به اجرا درآمد.

وی در رابطه با زمان بندی این طرح و تعداد شرکت کنندگان گفت: این طرح 60 روزه و شبانه روزی است که از بین 30 شرکت کننده پسر، طی مصاحبه 25 نفر برگزیده شدند که محدوده سنی آنها بین 14تا 25 سال است و مبلغی بالغ بر 50 میلیون هزینه شده که توسط مقامات مربوطه و خیرین پرداخت شد.

زادمهر دربارهی استمرار این طرح گفت: اگر طرح اجرا شده در کل کشور با استقبال خوبی مواجه شود امکان این هست که در پاییز هم برگزار شود لذا از مسئولین خواستاریم برای حفظ این طرح هم از لحاظ مکانی و هم هزینه مارا حمایت کنند چون یکی از عامل های مهم استمرار این طرح داشتن مکانی مناسب است که بتوان در آن مستقر شد و نوجوان و جوانان را به این امر حفظ قرآن ترغیب کرد.

وی در خاتمه افزود: هدف از این طرح آشنایی بیشتر بچه ها به قرآن و ترویج حفظ قرآن است که امیدواریم این طرح موفق بوده تا شاهد تکرار آن باشیم ودر سرتاسر کشورمان حافظان قرآن بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/ی


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.