سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

آلایندگی معادن شهربابک و کارخانه ذوب خاتون آباد بالا است

فرماندار شهرستان شهربابک گفت: به علت غیر استاندارد بودن کارخانه ذوب مس خاتون آباد متاسفانه مراتع و دامهای این شهرستان در حال نابودی است که با توجه به این موضوع تا کنون هنوز مقدار زیادی از مطالبات دامداران منطقه وصول نشده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از کرمان؛ شریفی در جلسه خبری با خبرنگاران افزود : متاسفانه با وجود اینکه شهرستان شهربابک در این زمینه ضررهای زیادی کرده است فقط 14 میلیارد تومان حق آلایندگی از طرف شرکت مس به این شهرستان در سال 93 پرداخت شده است که این رقم پایینی است .

وی با اشاره به این نکته که در زمینه احقاق حق آلایندگی شهرستان اجحاف شده است تصریح کرد : در این زمینه جلسات مکرری در استان برای رفع هر چه سریع تر آلایندگی کارخانه ذوب مس خاتون آباد داشتیم و قرار بر این شد که با دستور استاندار یک تیم تحقیقاتی تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی مطالعات خود را بر روی مراتع اطراف کارخانه ذوب خاتون آباد و سرچشمه انجام بدهند .

فرماندار شهربابک ثبت جهانی میمند را گامی بزرگ در جهت توسعه و شناخت شهرستان عنوان کرد و تصریح کرد : ثبت روستای صخره ای میمند در فهرست آثار جهانی تاثیرات زیادی در جهت رونق گردشگری و درآمدزایی و اشتغال برای شهرستان خواهد داشت .
 
 شریفی از بهره برداری از گاز منطقه بنه یکه تا آبان ماه امسال خبر داد و گفت : انشاءالله از اوایل آبان ماه عملیات اجرایی انتقال گاز از مسیر خط انتقال انار یزد به شهرهای جوزم و دهج هم کلنگ خواهد خورد.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.