سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار کوتاه از تیم سپاهان

تیم سپاهان بالاخره رضایت حاج صفی را گرفت و حالا آماده اردوی ترکیه است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسئولان تیم سپاهان با تمدید قرارداد حاج صفی یکی از خان ها را پشت سر گذاشتند و در پی جذب دیگر نفرات هستند.

- تیم سپاهان ۱۹ تیرماه به مدت ۱۱ روز در استانبول اردو می زند و سه بازی تدارکاتی خواهد داشت که در حال حاضر رایزنی‌های مقدماتی برای بازی با سه تیم از آذربایجان، ترکمنستان و ترکیه انجام شده است.

- در مورد شریفی پیشنهادی از قطر به سپاهان نرسیده است البته سپاهانی ها اعلام کردند در صورتی که قرارداد رسمی به آنها برسد با جدایی شریفی و هیچ بازیکن دیگری مخالفت نمی کند.

- حاج‌صفی از دوشنبه هفته جاری به تمرینات تیم سپاهان اضافه می‌شود. مسئولان این تیم با حاج‌صفی به صورت شفاهی صحبت کرده و برای تمدید قرارداد به توافق رسیده‌اند و تا دوشنبه قرارداد این بازیکن هم به امضا خواهد رسید.

-مسئولان تیم سپاهان مذاره با ادینهو را تکذیب کردند . این در حالی است که از دیروز شایعه مذاکره باشگاه سپاهان با لوسیانو ادینیو مطرح شد و مدعی شدند با این تیم به توافقاتی هم دست یافته است. این در حالی است که تراکتوری ها نیز خواهان تمدید با ادینهو بودند و لی موفق نشدند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.