سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه حزب مردمی اصلاحات؛

نباید بر سر منافع ملت ایران معامله‌ای صورت گیرد

حزب مردمی اصلاحات طی بیانیه‌ای از تیم مذاکره‌کننده حمایت و تاکید کرد که منافع ملت ایران و انقلاب بالاتر از منافع شخصی، حزبی، گروهی و یا باندی است لذا به هیچ وجه نباید بر سر منافع ملت ایران معامله‌ای صورت گیرد و از حقوق هسته‌ای خود کاملاً دفاع نمایند.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ حزب مردمی اصلاحات در بیانیه‌ای از تیم مذاکره‌کننده حمایت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

با توجه به نزدیک شدن توافقات بین ایران و کشورهای 1+5 بر خود واجب دانستیم به عنوان یک حزب اصلاح‌طلب از تیم مذاکره‌کننده و از مقام معظم رهبری تقدیر و تشکر نماییم که مواضع بسیار محکم معظم‌له باعث اقتدار و دلگرمی تیم مذاکره‌کننده و آرامشی را برای مردم ایران فراهم آورده است.

 ضمناً چند نکته را به تیم مذاکره کننده یادآوری می‌نماییم:

1- به هیچ وجه تسلیم زیاده‌خواهی‌های کشورهای 1+5 نشوند و خطوط قرمزی را که مقام معظم رهبری تعیین فرمودند کاملاً مدنظر داشته و رعایت نمایند.

2- منافع ملت ایران و انقلاب بالاتر از منافع شخصی، حزبی، گروهی و یا باندی است. به هیچ وجه نباید بر سر منافع ملت ایران معامله‌ای صورت گیرد و از حقوق هسته‌ای خود کاملاً دفاع نمایند.

3- ما به تیم مذاکره کننده خسته نباشید می‌گوییم و پیشنهاد می‌دهیم تمام مطالبی که در جلسات 1+5 مطرح می‌شود را شفاف و شیشه‌ای به مردم ایران گزارش دهند و قبل از امضا هر توافقی باید برای افکار عمومی داخلی مطلب را روشن کند.

4- ما از سربازان هسته‌ای وطن و تیم مذاکره کننده تا زمانی که در دفاع از منافع ملت ایران و منویات مقام معظم رهبری دفاع نمایند، حمایت کاملی را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.