سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

توسعه راهها شاهرگ حیاتی شهرها و مراکز استانهاست

وزیر راه و شهرسازی گفت: توسعه راهها شاهرگ حیاتی شهرها و مراکز استان ها ست که باید استاندارد لازم را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  عباس آخوندی در بازدید از محورهای مواصلاتی مشگین شهر افزود: توسعه راه های مشگین شهر به ویژه محورهای اصلی برای رشد گردشگری و کشاورزی این منطقه ضروری است.

وی به وجود پتانسیل های قابل توجه گردشگری و کشاورزی در شهرستان مشگین شهر تاکید کرد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین با اشاره به تولید سالانه ۵۰۰ هزار تن محصولات کشاورزی در شهرستان مشگین شهر گفت: تولید محصولات کشاورزی در این شهرستان حائز اهمیت است و نشان می دهد به منظور انتقال و فروش این محصولات باید راه های استاندارد برای شهرستان احداث شود.

جاده مشگین‌شهر - اهر چهار بانده می‌شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: عملیات احداث چهاربانده شدن جاده مشگین‌شهر- اهر در آینده نزدیک اجرایی می‌شود.

آخوندی افزود: با توجه به شرایط نامناسب جاده و عدم ایمنی آن برای تردد خودروها نیاز جدی برای چهار بانده شدن جاده مشگین‌شهر- اهر به وضوح دیده می‌شود.

وی با اشاره به تامین اعتبار ساخت این جاده گفت: اعتبارات لازم برای ساخت این جاده در مجلس تصویب شده و بسترهای ورود سرمایه‌گذار بخش خصوصی هم اندیشیده شده که با وجود عوارضی در این راه با برگشت سرمایه در این پروژه مواجه می‌شویم که البته احداث عوارضی هنوز به قطعیت نرسیده است.

جاده قینرجه - مشگین‌شهر به بهره‌برداری می‌رسد

وزیر راه و شهرسازی گفت: عملیات احداث ۱۳ کیلومتر از جاده مشگین‌شهر-قینرجه شروع شده و در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

آخوندی اظهار داشت: آب‌های گرم معدنی موجود در قینرجه به سبب مواجهه با جمع کثیر مسافران باید از راه مناسب، ایمن و استاندارد برخوردار باشند و سلامت سفر مراجعه‌کنندگان به این محل‌ها تامین شود.

وی با اشاره به اهمیت آب‌های گرم در جذب مسافران به این شهرستان گفت: وجود آب‌های گرم متعدد در این منطقه یک مزیت ویژه به شما می‌رود و در صورتی که تدابیر امنیتی مسافران از سوی مسئولان اندیشیده و گام‌های مثبتی در ارائه خدمات رفاهی و استاندارد بودن جاده برداشته شود، گردشگران با رضایت خاطر به تداوم سفرهایشان در این منطقه می‌پردازند.

آخوندی در ادامه بیان کرد: با بهره‌برداری سریع از این جاده شاهد کاهش تصادفات و نگرانی مردم و مسافران خواهیم شد که در این راستا همکاری مسئولان شهرستانی امری ضروری است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.