سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

کمبود شرایط مناسب درمانی در مازندران

شرایط مناسب درمانی در مازندران وجود ندارد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از ساری، رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، با اشاره به این که امروز باید بیماری های غیرواگیر کنترل شود، گفت: چون ساختار خوبی در فضای پزشکی نداشتیم سبب شده است تا ۸۵ درصد مرگ و میر به سبب بیماری‌های غیر واگیر باشد.

جان بابایی افزود: امید به زندگی حدود ۲۰ سال در کشور ما افزایش یافته است ولی یکی از مهم ترین شاخصه های دنیا سال های عمر از دست رفته بوده که باید بهبود پیدا کند و متاسفانه بعضی از بیماری های شایع افراد را ناتوان می کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تاکید بر این که شرایط مناسب درمانی در مازندران و آمل نداریم که از مردم به سبب مشکلات موجود عذرخواهی می کنیم، گفت: بیمارستان امام خمینی(ره) آمل دارد به مرحله بهره برداری می رسد که به تدریج مرحله تجهیزات آن در حال تکمیل است و این بیمارستان می تواند حوادث و اتفاقات جاده ای را مدیریت کند.

جان بابایی افزود: در بخش درمانی آمل گام‌هایی خوبی خواهیم برداشت که در بیمارستان امام علی(ع) به همت مجمع خیرین بخش بستری مرکز شیمی درمانی را امسال تکمیل خواهیم کرد و با کمک خیرین می‌توانیم بخش قلب پیشرفته، رادیوتراپی و داروخانه ۱۳ آبان را در این شهرستان داشته باشیم.

وی یادآور شد: کار خیر در حوزه سلامت ارزش خاصی داشته که باید از ظرفیت‌های خیرین به نحوی شایسته استفاده شود.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: ساری ، کمبود ، شرایط ، مناسب ، درمانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.