سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مساجد جنوب شهر تهران میزبان جشن کریم اهل بیت (ع)

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 گفت: به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) جشن "کرامت کریمان" در مساجد منطقه برگزار می‌شود.

ابوالفضل حیدری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15،‌در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، اظهار کرد: جشن کرامت کریمان همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) بعد از نماز مغرب و عشاء در 15 مسجد منطقه برگزار و در آن مولودی خوانی، سخنرانی و مسابقه انجام می‌شود. 

وی ادامه داد: این مراسم در مساجد محوری محلات شامل مسجد نبوی در محله ولی‌عصر (عج)، قدس در محله مطهری، ابوالفضل (ع) در محله مظاهری، علی‌النقی (ع) در محله طیب و مسجد الحسین (ع) در محله شوش ناحیه یک برگزار می‌شود. 

حیدری با اعلام اینکه در 2 مسجد حضرت زینب (س) محله هاشم‌آباد و قمر بنی هاشم محله اتابک در ناحیه 2 نیز جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود، تصریح کرد: مسجد حضرت رقیه (س) واقع در کیانشر شمالی،‌ولی عصر(عج) در مشیریه، قائم آل محمد در محله رضویه، صادقیه در افسریه شمالی،‌امام حسن مجتبی(ع) در محله والفجر و مسجد جامع مسعودیه از دیگر مساجد نواحی 3،4،5،6 است که میزبان روزه داران خواجو در شب میلاد کریم اهل بیت (ع) خواهند بود. 

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه با اشاره به برگزاری جشن میلاد کریم اهل بیت در دو ناحیه حریم منطقه، در پایان گفت: مساجد حسن مجتبی (ع) در ناحیه 7 و بنی اکرم (ص) در ناحیه 8 نیز برای برپایی جشن و حضور محبان اهل بیت (ع) برنامه‌ریزی شده است. 

انتهای پیام/
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.