شهردار منطقه 15 گفت: مراسم تجلیل از قاریان و حافظان و اندیشمندان حوزه قرآنی از جمله برنامه‌هایی است که در طول ماه مبارک رمضان در منطقه اجرا می‌شود.

علی اکبر انجمنی شهردار منطقه 15، در گفت‌و‌گو با خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،‌ اظهار کرد: مراسم تجلیل از قاریان، حافظان و اندیشمندان حوزه قرآنی (مکبرین، موذنین و قاریان)، مسابقات قرآنی (با موضوع حدیث، نهج‌البلاغه و قرآن)، دعا و نیایش و توزیع پکیج‌های فرهنگی و مذهبی از  جمله برنامه‌هایی است که در طول ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد.

وی افزود: هر شب محف انس با قرآن کریم و تلاوت نور در مساجد مرکزی محلات بر پا می‌شود تا روزه داران با قرآن و روش‌های قرائت صحیح طی مراسم ختم گروهی قرآن آشنا شوند.

انجمنی تصریح کرد: مراسم جشن کرامت کریمان و آئینه‌ رحمان به مناسبت ولادت امام  حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود که با مداحی و سخنرانی مداحان و روحانیون برجسته همراه خواهد بود.
شهردار منطقه افزود: به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) و شب‌های قدر نیز برنامه‌ای تحت عنوان «فجر رستگاری» در مساجد منطقه برگزار می‌شود.
 وی در پایان با اشاره به اینکه ویژه برنامه وداع با رمضان، نماز عید فطر، توزیع دعای قنوت از برنامه‌های پایانی ماه مبارک رمضان خواهد بود، گفت: امید است شهروندان مومن منطقه با حضور گسترده در این برنامه‌ها بتوانند از بهترین برکات این ماه عزیز برخوردار شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار