سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صالحی:

با دستور کفاشیان امکان تغییر حکم باشگاه راه آهن وجود دارد

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: اگر کفاشیان دستور بدهد آن وقت احتمال دارد نتیجه ای دیگری در مورد حکم پرونده باشگاه راه آهن برسیم.

علیرضا صالحی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: آئین نامه ماده 51 انضباطی این اختیار را به تیمی که حکمی علیه‌اش صادر شده می دهد که خواستار تجدید نظر خواهی ویژه باشد.
 
صالحی در ادامه عنوان کرد: حکم صادر شده علیه باشگاه راه آهن قطعی است، اگر اعتراضی از سوی باشگاه راه آهن انجام شود در قالب همین ماده 51 در دادسرای ویژه رسیدگی می شود. بر این اساس مدارک جدید باشگاه راه آهن قابل بررسی است.
 
وی درباره پرونده‌های لیگ دسته یک عنوان کرد: پروند‌های زیادی از لیگ دسته یک دراختیار داریم زمان کافی برای بررسی همه پرونده‌ها را نداریم، اگر فدراسیون فوتبال دستور ویژه‌ای در خصوص پرونده های لیگ دسته یک داشته باشد آن وقت ما هم مکلف به بررسی این پرونده‌ها هستیم.
 
وی در خصوص گفته‌های رضائیان مدیرعامل نفت مسجد سلیمان که با تورنمنت چهار جانبه جواز حضور د و تیم در لیگ برتر را صادر کنند، تصریح کرد: بررسی این موضوع در صلاحیت سازمان لیگ برتر است کمیته استیناف فقط می تواند در مورد روند بررسی پرونده ها اظهار نظر کند به هر حال این موضوع یک پیشنهاد است و سازمان لیگ می تواند این موضوع را بررسی کند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: من نمی‌توانم بگویم که رای کمیته استیناف تغییر نمی‌کند چرا که امکان دارد هر اتفاقی در زمینه پرونده راه آهن رخ دهد.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.