سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

آغاز مسابقات تنیس جام رمضان کشور

دبیر هیئت تنیس استان قم از اغاز مسابقات تنیس جام رمضان کشورباحضور 13 تنیسور به نمایندگی از قم خبر داد.


 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از قم ؛سیدمقتدا خاتمی دبیر هیئت تنیس استان قم  اظهار کرد: مسابقات جام رمضان قم با حضور 500 شرکت کننده متشکل از رده‌های سنی زیر 12، 14،‌ 16 و 18 و چهره‌های شاخص این رشته ورزشی از استان‌های مختلف برای کسب عناوین اول تا سوم و بهبود رنکینگ خود در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی انقلاب و ملل اصفهان به مدت 10 روز برگزار می‌شود .

 خاتمی افزود: مسابقات جام رمضان تنیس‌ کشور از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است و امسال با استقبال بسیار خوبی از سوی تنیس‌بازان مستعد و آینده‌دار تمام رده‌های سنی مواجه شده است.

وی با اشاره به اینکه مسابقات تنیس جام رمضان قهرمانی کشور هر ساله  با استقبال زیاد تنیسورهای از سراسر روبرو می شود گفت: با توجه به برخورداری از استعدادهای بالقوه این رشته ورزشی در رده‌های سنی مختلف، تعداد ‌13 تنیسور نیز به نمایندگی از قم راهی این پیکارها شده‌اند.

وی همچنین یاد آور شد: سرداوری این مسابقات بر عهده مسیح صلاح و خانم خیام باشی است و در رده سنی زیر 12 سال تعداد دو تنیسور،‌ رده سنی زیر 14 سال تعداد شش تنیس‌باز، رده سنی زیر 16 سال 3 تنیس‌باز و رده سنی زیر 18 سال دو تنیس‌باز نماینده قم هستند.

خاتمی در پایان اظهارکرد کرد: حضور چهره هایی همچون علی زندی‌فر و محمد یوسف‌زاده به عنوان نماینده قم سینا یوسف‌زاده، علی سیفی، مرتضی مرشدی، سینا موسوی، معین طاهری،‌ نجفی به این مسابقات گرمای خاصی بخشیده است.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: قم ، اغز ، مسابقات ، تنیس ، جام ، رمضان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.