در ادامه مسابقات فوتبال جام رمضان رسانه‌های استان قم ،با برگزاری 2 بازی پایانی ، امشب تکلیف تیم های اول تا چهارم روشن خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: امشب دو تیم«معاونت سیما» و«مرکز پژوهش‌های صدا و سیما» برای کسب قهرمانی و 2 تیم «باشگاه خبرنگاران جوان » و «پایگاه خبری ورزش قم» برای عنوان سومی به رویارویی می پردازند.

«باشگاه خبرنگاران جوان» که در روز نخست این مسابقات در جدال با «پایگاه خبری ورزش قم» به تساوی 4-4 رسیده بود، در مقابل «حراست صدا و سیما» نیز به تساوی قناعت کرد و با عبور از  تیم «واحد مرکزی خبر» موفق به کسب مجوز صعود به مرحله نیمه نهایی این بازی‌ها شد.

این درحالی بود که تیم «پایگاه خبری ورزش قم» ضمن باخت ناباورانه در مقابل «واحد مرکزی خبر» پس از شکست 7 بر صفر تیم «حراست صدا و سیما» به عنوان تیم دوم راهی مرحله  نیمه نهایی شد.
در گروه دیگر نیز تیم «معاونت سیما» و تیم «مرکز پژوهش‌های صدا و سیما» موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی شدند.

در مرحله نیمه نهایی که شنبه شب بیستم تیرماه به انجام رسید، تیم «معاونت سیما» برابر «پایگاه خبری ورزش قم » قرار گرفت و در پایان دیداری نزدیک و نفس‌گیر توانست با یک گل از سد رقیب سرسخت خود عبور کرده و نخستین تیم صعود کننده به مسابقه پایانی لقب بگیرد.

دومین بازی نیمه نهایی بین «باشگاه خبرنگاران جوان» و «مرکز پژوهش‌های صدا و سیما» برگزار شد و در وقت‌های عادی با تساوی به پایان رسید اما در ضیافت پنالتی‌ها این تیم با تجربه و میدان دیده مرکز پژوهش‌های صدا و سیما بود که به برتری 6 بر 5 رسید و راهی فینال شد.

لازم به ذکر است که این بازی‌ها در زمین چمن مصنوعی صدا و سیمای مرکز قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.