سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیر سرتیپ یاری در همایش هوانیروز و مردم همدلی و همزبانی

بیش از 500 ساعت پرواز امدادی در ده استان داشته‌ایم

فرمانده هوانیروز زمینی ارتش گفت: بیش از 500 ساعت پرواز امدادی در بیش از 10 استان داشته ایم که استقرار اورژانس مستقر در این استان ها باعث شد تا بیش از 3 هزار نفر را در سوانح جاده ای امدادرسانی کنیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ دوم خلبان "حسین یاری" در همایش هوانیروز و مردم همدلی و همزبانی که در ستاد هوانیروز برگزار شد اظهار داشت: بیش از 500 ساعت پرواز امدادی در بیش از 10 استان داشته ایم که استقرار اورژانس مستقر در این استان ها باعث شد تا بیش از 3 هزار نفر را در سوانح جاده ای امدادرسانی کنیم.  
 
وی ادامه داد: نیروهای مسلح کارشان همدلی و همزبانی و ایجاد امنیت است و از برنامه های هوانیزو خوشایند سازی محیط سربازی است.  
 
امیرسرتیپ یاری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و عملکردهای هوانیروز یادآور شد: تخلیه مجروحین، تدارکات رزمندگان اسلام، مبارزه با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر و پرواز بیش از 4 هزار ساعتی در مبارزه با اشرار و قاچاقچیان در شرق کشور و جنوب شرق کشور و پرواز بیش از 6 هزار ساعتی در مرزهای غربی از جمله این اقدامات است.  
 
وی ادامه داد: همکاری با قرارگاه حمزه و نجف در منطقه غرب و شمال غرب، مردم یاری و امدادرسانی، عملکرد در سازندگی و پشتیبانی فنی تخصصی و پرواز بیش از ده هزار ساعتی در این زمینه، تسهیل در برگزاری انتخابات با پرواز بیش از 7 هزار ساعت در قالب 8 هزار و 100 سورتی پرواز از دیگر این اقدامات است.  
 
وی با اشاره به هزینه های مادی و معنوی که بر دوش هوانیروز در انجام وظایفش باقی مانده خاطر نشان کرد: از سال 68 تاکنون در کمک به سوانح طبیعی نقش آفرینی کرده ایم.  

انتهای پیام/
برچسب ها: یاری ، سوانج ، چاده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.