سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتانیاهو در جلب حمایت کنست ناکام ماند

نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای برگزاری همه‌پرسی اصلاح قانون صنعت گاز، از سوی نمایندگان کنست حمایت نشد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه صهیونیستی هاآرتص؛ "بنیامین نتانیاهو،" نخست وزیر رژیم صهیونیستی، مایل بود طرح معاف کردن صنعت گاز این رژیم از بازرسی‌های دولتی را به همه‌پرسی بگذارد؛ اما اکثریت نمایندگان کنست او را در این راه همراهی نکردند و "نتانیاهو" مجبور شد موضوع همه‌پرسی را به زمان دیگری موکول کند.

همزمان با ناکامی "نتانیاهو" در همراه کردن ائتلاف جدید حزب لیکود در کنست، "آویگدور لیبرمن،" وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی، گفت: اگر "نتانیاهو" نمی‌تواند وزرای کابینه را در اجرای طرح‌های سیاسی و اقتصادی با خود همراه کند، بهتر است تا دیر نشده است آنها را عزل و فرد شایسته‌ای را جایگزین کند. 
"لیبرمن" رئیس حزب ملی‌گرای افراطی "اسرائیل خانه ما" است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای حزب لیکود توضیح داد چارچوب تعیین شده برای صنعت گاز یک طرح خوب و آینده‌نگر در حوزه انرژی و منابع طبیعی است. انحصاری کردن صنعت گاز می‌تواند میلیون‌ها دلار سود برای اسرائیل به ارمغان بیاورد که در بخش‌های آموزشی و بهداشت عمومی هزینه خواهد شد.

توضیحات "نتانیاهو" نتوانست نمایندگان کنست را قانع کند، به همین دلیل همه‌پرسی پارلمان در این باره به تعویق افتاد.

 تسلط یک شرکت آمریکایی بر ذخایر گازی رژیم صهیونیستی یکشنبه هفته جاری موجب برپایی تظاهرات گسترده در تل‌آویو شد.  شرکت‌کنندگان در تظاهرات اعلام کردند این طرح باعث افزایش بهای گاز می‌شود و از آن را "سرقت گازی" نامیدند که با همکاری "بنیامین نتانیاهو" و سکوت "کهلون،" وزیر انرژی رژیم صهیونیستی، صورت گرفته است.

انتهای پیام / 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.