سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری ؛

گلریزان زنان خیراندیش آملی برای حمایت از زنان سرپرست خانوار

زنان نیکوکار آملی در حرکتی نمادین درآیین گلریزان موسسه خیریه زنان خیراندیش این شهرستان که برای حمایت از زنان سرپرست خانوار زیر پوشش این موسسه برگزار شد، خوش درخشیدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از ساری ، دراین آیین زنان نیکوکار آملی علاوه بر کمک نقدی بیش از 150میلیون ریالی، سرپرستی تعداد از کودکان زیرپوشش زنان سرپرست خانوار را نیز برعهده گرفتند.

مدیرعامل موسسه خیریه زنان خیراندیش شهرستان آمل در این آیین به سابقه حدود 14 ساله این موسسه اشاره کرد وگفت: هدف اصلی این موسسه حمایت از زنان بدسرپرست، خودسرپرست و خانواده‌های آنان است.

رویا احسانی آملی افزود: هم‌اکنون بیش از 800 خانواده زنان سرپرست خانوار و خودسرپرست زیرپوشش خدمات حمایتی ومالی این موسسه هستند و در طول سال از کمک های اهدایی نیکوکاران بهره مند می شوند.

وی با اشاره به اینکه نیکوکاران آملی پارسال حدود 250میلیون ریال کمک نقدی برای حمایت از اهداف خیرخواهانه موسسه خیریه زنان خیراندیش این شهرستان داشتند، تصریح کرد: کمک های اهدایی نیکوکاران آملی در قالب ارائه حمایت‌های مالی غیرمستمر به زنان خود سرپرست و سرپرست خانوار، انجام کمک غیر نقدی به افراد زیر پوشش، ایجاد اشتغال برای افراد خانواده مستمند و سرپرست آن، فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی، اجتماعی و اقتصادی و ارایه خدمات به گروه‌های ناتوان در برپایی کلاس‌های ویژه است.

مدیرعامل موسسه خیریه زنان خیراندیش شهرستان آمل اضافه کرد: تشکیل کلاس‌های آموزشی و هنری نوجوانان و بزرگسالان در زمینه‌های مختلف، پرداخت هزینه دانش‌آموزی، دانشجویی و وام دانشجویی به خانواده‌های تحت حمایت به صورت بلاعوض، تشکیل کلاس‌های آموزشی با موضوعات ایدز، هپاتیت، مشاوره خانواده، استفاده از روانشناسان مجرب، برگزاری کنسرت‌های هنری به نفع بیماران سرطانی، برگزاری همایش‌ها بزرگداشت زن و شرکت در انواع همایش‌ها از دیگر فعالیت‌های این موسسه در یک سال گذشته بوده است.

احسانی درعین حال یادآورشد: موسسه های خیریه مردم نهاد در کنار نهادهای دولتی می‌توانند برای رفع نیازمندی‌ها، محرومیت‌ها و فقر در جامعه کمک زیادی کنند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.