سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن؛

شهرستانهای پایتخت باید خانه کاراته داشته باشند

مربی تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان ایران گفت: شهرستانهای پایتخت باید خانه کاراته داشته باشند تا استعدادهای کاراته از گوشه و کنار این استان شناسایی و پرورش داده شوند .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از رودهن، سعید حسنی پور در مورد لزوم افزایش دامنه استعدادیابی در اقسا نقاط ایران اسلامی در رشته کاراته گفت: استان تهران نیز از حلقه های زنجیره برخوردار از استعدادهای درخشان در رشته کاراته است .

مربی تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان ایران در ادامه این مطلب تصریح کرد: باشگاههای زیادی در سطح پایتخت وجود دارند که علاقه مندان به ورزش در سنین پایه متناسب با علاقه به رشته خاص وارد می شوند .

حسنی پور با تاکید بر اینکه شهرستانهای پایتخت باید خانه کاراته داشته باشند اضافه کرد: راه اندازی خانه کاراته در شهرستان‌های پایتخت استعدادها را از گوشه و کنار این استان شناسایی و آنها را در اختیار فدراسیون برای پرورش و تبدیل به قهرمانان ملی قرار می دهد .

مربی تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان ایران در خاتمه اظهار داشت: متاسفانه نبود این زیر ساخت ها باعث می شود تا استعدادهایی که می توانند بدنه تیم های ملی را تقویت و به استحکام بخشی آنها کمک کنند هرز بروند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.