خانه کاراته در مازندران ساخته می‌شود

بگزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،رئیس هیئت کاراته مازندران در بازدید از اردوی مشترک تیم ملی کاراته برزیل و ایران در سالن ورزشی حجاب شهرستان بابلسر گفت:به‌زودی خانه کاراته در مازندران احداث می‌شود.

ابراهیمی با بیان اینکه در مازندران 28 سبک کاراته در دو بخش خانم‌ها و آقایان فعال است.افزود:12 هزار کاراته‌کا در مازندران سازمان یافتند که این تعداد امسال به 15 هزار نفر می رسد.

وی با اشاره به اینکه در مسابقات جهانی تمام سبک‌ها که پارسال در کشور اسپانیا برگزار شد مازندران توانست از سه مدال دو مدال را کسب کند،عنوان کرد:امسال نیز درجام بزرگ آزاد ترکیه که فروردین ماه برگزار شد مازندران توانست هشت مدال کسب کند.

رئیس هیئت کاراته مازندران بیان داشت:در جلسه روسای هیئت‌ها که به‌زودی برگزار می‌شود، تقویم ورزشی مصوب و برنامه سال 93 رسما آغاز می‌شود.

ابراهیمی خاطرنشان کرد:عمده‌ترین مشکلی که همه ورزش‌ها با آن مواجه هستند بحث مالی است که سعی کردیم با هماهنگی مسئولان این مشکل را رفع کنیم.

وی نداشتن خانه کشتی در بابلسر را یکی از مشکلات کاراته مازندران عنوان کرد و گفت: به‌زودی خانه کاراته در مازندران احداث می‌شود.

انتهای پیام /ش

برچسب ها: کاراته ، خانه ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.