سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در راستای آگاهی بخشی جوانان؛

برگزاری کارگاه آموزشی "ازدواج آسان، آگاهانه و پایدار" درسنندج

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد کردستان گفت: کارگاه آموزشی "ازدواج آسان، آگاهانه و پایدار" با هدف آگاهی بخشی به جوانان با همکاری جمعیت هلال احمر استان و اداره کل ورزش و جوانان برای اعضای کانون‌های دانشجویی هلال احمر درجهاددانشگاهی کردستان برگزارمی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از سنندج، اعظم شریفیان گفت: در راستای انجام ماموریت‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی کردستان در قالب طرح جامع"هفت شهر شایستگی" و نقش "خانواده" و با توجه به تغییر دیدگاه جوانان در رابطه با امر ازدواج، آگاهی بخشی به آنان از طریق برگزاری کارگاه های آموزشی می‌تواند در تغییر این دیدگاه‌ها و گرایش به ازدواج آسان و پاید ار موثر واقع شود. 

وی افزود: ضعف مهارت‌های ارتباطی و اطلاعات پایین در مورد ازدواج و فرایند و معیارهای خوشبختی واقعی، یکی از چالش‌های اساسی در امر ازدواج است.

سرپرست معاونت فرهنگی واحد کردستان خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این کارگاه، آگاهی بخشی به جوانان، پررنگ کردن اهداف معنوی در ازدواج، ساده زیستی و تقویت روحیه قناعت در جوانان است. 

شریفیان گفت:طرح جامع هفت شهر شایستگی شامل هفت نقش مهم عبادی و مناسک، رشد فردی، خانواده، اخلاق اجتماعی، اشتغال دانش‌بنیان، سیاسی و اجتماعی و محیط زیست بوده که با هدف تربیت فارغ التحصیل شایسته طراحی و تدوین شده است.

سرپرست معاونت فرهنگی واحد کردستان در پایان گفت: این کارگاه، سه شنبه 9 تیرماه  سال جاری در معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد کردستان برگزار می شود. 

انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.