سنندج؛

سنندج میزبان طرح ملی قرآنی 1449

طرح ملی قرآنی 1449 با عنوان 'قرآن کتاب زندگی' در سنندج اجرامی شود و این طرح به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران تهیه کننده برنامه کاروان همدلی قرآنیان سراسر کشور گفت: این برنامه با محوریت سوره یاسین ساعت 17 روز یکشنبه در سنندج اجرا می شود. 

سید محمد علی (اقبال) واحدی افزود: این برنامه معنوی با مشارکت و تعامل موثر تعدادی از دستگاه های فرهنگی و حضور قاریان، حافظان و خادمان قرآن و مسئولان شهرستان سنندج برگزار خواهد شد.

به گفته وی 1449عنوان طرحی است که در ادامه طرح‎های موفق قرآن 1441 تا 1448 با رویکرد حفظ و درک محتوای سوره یاسین دنبال می شود.

واحدی با بیان اینکه این طرح از روز 23 خرداد 94 آغاز شده و تا روز 19 شهریور 94 ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: در مدت اجرای برنامه دو ساعت برنامه قرآنی ضبط و از شبکه قرآنی سیما هر روز از ساعت 5 تا 7 بعد از ظهر به غیر از روزهای جمعه پخش خواهد شد.

واحدی با بیان اینکه از آغاز اجرای این طرح در تعدادی از شهرهای کشور حضور یافته ایم یادآور شد: در کل در 75 شهر حضور خواهیم یافت و سفر نامه 1449 اواسط شهریور در مشهد مقدس به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.