سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"شناسایی چهره افراد" قابلیت جدید ویندزو 10 موبایل

پس از افزوده شدن قابلیت ضبط تماس های صوتی، ویژگی جالب دیگری که به تازگی در قالب برنامه Windows Camera در سیستم عامل ویندوز 10 موبایل افزوده شده، بسیار مناسب هوادارن عکس های سلفی است.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ این قابلیت می تواند در هنگام حرکت دوربین و یا شخص سبب شود که چهره افراد همچنان در مرکز توجه تصویر باقی بماند.

برنامه دوربین در ویندوز فون 8.1 از این قابلیت برخوردار نبود و در برنامه Windows Camera نیز تنها یک مربع زرد رنگ بزرگ در اطراف دهان نقش می بست.



فرای افزوده شدن این قابلیت به ویندوز 10، می توان این تغییرات را به منزله یک اصلاح و بهبود در سرویس ها، برنامه ها و در کل در سیستم عامل ویندوز دانست. همانطور که آخرین نسخه آزمایشی از این سیستم عامل هم اکنون به عنوان بهترین نسخه شناخته می شود افزوده شدن این دو قابلیت جدید یعنی ضبط تماس های صوتی و تشخیص چهره افراد توسط دوربین جلویی سبب می شود بیلد بعدی از این دست پخت مایکروسافت بازهم پیشرفت های قابل توجهی را داشته باشد.



در حالی که قرار است نسخه دسکتاپ ویندوز 10 در اواسط ماه آینده منتشر شود،نسخه مربوط به گوشی های هوشمند تا ماه سپتامبر در دسترس کاربران گوشی های ویندوز فونی قرار نمی گیرد.


منبع : شهر سخت افزار

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.