سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

کسب 4 رتبه کشوری توسط هنرمندان قمی در جشنواره‌های ملی نقاشی و داستان

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: اعضای کانون غنچه‌های هلال احمر استان موفق بهکسب چهار رتبه کشوری شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از قم: در جشنواره‌های ملی نقاشی و داستان «آشتی و دوستی» و «سیاره مهربانی»اعضای کانون غنچه های هلال احمر قم موفق شد 4 رتبه کشوری را بدست آورد.

محمد مصباحی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه این جشنواره ویژه کودکان 5 تا 12 سال برگزار شد افزود: جشنواره ملی نقاشی با هدف ترویج فرهنگ دوستی و آشتی در خانواده‌ها و تقویت سنت اسلامی و ملی دید و بازدید نوروزی برگزار شد.

طبق نتایج اعلام شده از میان بیش از ۳۰ هزار اثر ارسالی به جشنواره در داوری نهایی، ۳۷ نقاشی به عنوان آثار برگزیده توسط سازمان جوانان هلال احمر انتخاب شد.

مصباحی درخصوص تدوین برنامه های مناسب برای جوانان در اوقات فراغت  گفت: تلاش می کنیم در تابستان امسال  همچون سال های قبل با ارائه راهکارهای مناسب و طرح‌های جدید و هماهنگی و مکاتبه با ادارات و نهادهای مختلف دولتی فضای مناسبی برای جوانان ایجاد کنیم.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر بیان کرد: عقد قرارداد با سه استخر جهت آموزش شنا به اعضا، راه‌اندازی مدرسه فوتبال و هماهنگی با مؤسسه‌های فرهنگی، کانون مساجد و سازمان ملی جوانان و کانون پرورش فکری کودکان از دیگر برنامه‌های معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر در راستای غنی سازی مطلوب اوقات فراغت جوانان است.

انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.