معاون امور جوانان هلال احمر قم از پیوستن 3800 هزار نفر از جوانان هلال احمر ا به عضویت بانک اهداء عضو خبر داد.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از قم: به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم، محمد مصباحی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم از آغاز طرح ملی حیات دوباره در قم خبر داد و افزود: تا پایان سال 93 نزدیک به 2000 نفر در این طرح شرکت کردند و 1800نفر نیز در چهار ماه سال 94 عضو بانک اعضا شده اند.

مصباحی هدف از اجرای چنین طرحی را توسعه فرهنگ مهرورزی در بین عموم مردم برشمرد و گفت: از اهداف دیگر این طرح فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در زمینه اهدای عضو و آگاهی خانواده ها درباره نحوه اهدای عضو در مواقع ضروری است.

وی با اشاره به این نکته که پرکردن فرم اهدای عضو به این معنا نیست که پس از مسجل شدن مرگ مغزی بلافاصله اعضای بدن افراد بدون اذن اولیا مورد استفاده قرارمی گیرد تصریح کرد: این امر قطعا از طریق هماهنگی و رضایت کتبی با اعضای خانواده و بستگان آنها صورت می گیرد.

مصباحی با بیان اینکه برای صدور کارت عضویت با واحد بانک اعضاء دانشکده علوم پزشکی  هماهنگی های لازم صورت گرفته افزود: بدین منظور فراخوانی در تمامی کانون های حوزه جوانان اعم از دانشجویی، طلاب، جوانان با موضوع اجرای مجدد طرح حیات دوباره از طریق شبکه های مجازی اطلاع رسانی شد که با استقبال بالایی همراه بود.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: هلال احمر ، قم ، عضویت ، بانک ، اعضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.