سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انصاری فر:

تجمع هواداران در راستای حس تعهد به پرسپولیس است

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: باید عنوان کنم که مشکل پرسپولیس ریشه‌ای بوده و اگر مسئولان مشکل مالی تیم را حل نکنند نمی‌توان آینده خوبی را برای پرسپولیس متصور شد.

عباس انصاری‌فر پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص اوضاع این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: باید عنوان کنم وضعیت کنونی پرسپولیس جایی برای هیچ گونه صحبتی نگذاشته و از این پیشامد به وجود آمده ابراز نگرانی و تاسف می‌کنم.
 
وی در ادامه افزود: متاسفانه پرسپولیس هیچ کار خاصی در امر نقل و انتقالات انجام نداده است و این زنگ خطری خواهد بود که در آینده مشکلاتی را برای تیم ایجاد خواهد کرد.
 
انصاری فر بیان کرد: اگر اوضاع به همین منوال پیش برود پرسپولیس در میانه‌های فصل دچار مشکلات خواهد شد زیرا وضعیت این تیم نا معلوم بوده و نگران کننده است.
 
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به تشریح مشکلات تیم پرداخت و گفت: زمانی که بحث سیاسی وجود داشته باشد هیچ گاه نمی‌توان برای سرخابی‌ها روزهای خوب متصور شد و فکر  کنم پرسپولیس از ریشه مشکل دارد و با اوصاف این دو تیم تا ده سال دیگر نیز مشکل خواهد داشت.
 
وی در مورد تجمع امروز هواداران جلوی درب باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: طرفداران پرسپولیس تیم را دوست داشته و نسبت به این تیم حس تعهد دارند و به نظر من روز به روز شرایط تیم پیچیده‌تر شده و مهمترین مشکل‌ که مالی بوده به سختی مرتفع خواهد شد و هواداران دیگر  دوست ندارند تیم را در چنین وضعیتی ببینند و باید عنوان کنم شرایط تیم  بسیار بد است و اگر پرسپولیس را کمک نکنند اوضاع تیم نگران کننده‌تر خواهد شد.
 
انصاری‌فر به راهکار حل معضل پرسپولیس اشاره کرد و گفت: به نظر من در سریع‌ترین زمان ممکن باید مسائل مالی تیم حل شود و شرایط  را برای تیم مساعد نمایند.
 
پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد نقش پیشکسوتان در حل معضل پرسپولیس تصریح کرد: ما طرح‌های مختلفی ارائه کرده‌ایم، اما هیچگونه فرجی حاصل نشده است مشکل پرسپولیس را باید از ریشه حل نمود.
 
وی در مورد وضعیت برانکو و این که تیم پرسپولیس با این سرمربی موفق خواهد شد افزود: برانکو اگر  ابزار کافی نداشته باشد نمی‌تواند موفق باشد، ابزاری هم چون بازیکن و دیگر موارد لازم برای موفقیت تیم، در واقع بدون این فاکتورها حتی برانکو نیز نمی‌تواند موفق باشد.
 
انصاری‌فر خاطر نشان  کرد: امیدوارم اوضاع پرسپولیس خصوصا اوضاع مالی این تیم بهبود یابد تا شاهد موفقیت این تیم و حضور پر قدرت در لیگ پانزدهم و شاد کردن دل هواداران باشیم.

 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.