سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میران: ظاهرا بعضی از دوستان تمایل ندارند من به جودو برگردم

قهرمان اسبق جودو جهان گفت: ظاهرا بعضی از دوستان تمایل ندارند من برگردم چون در صحبت های حضوری یک چیز را می گویند و در مصاحبه هایشان چیز دیگری می گویند.

محمود رضا میران سرمربی اسبق تیم ملی جودو جوانان در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: حدود یک سال و نیم است که تمریناتم را شروع کرده ام الان هم آمادگی خوبی دارم در ادوها تمرین میکنم و مشکلی هم ندارم.

وی در خصوص صحبت های میراسماعیلی که گفته بود میران به فکر افتخار آفرینی در پیشکسوتان باشد اظهار داشت: ایشان نظر شخصی خودشان را گفته اند و من می خواهم هم در پیشکسوتان افتخار آفرینی کنم هم در بزرگسالان البته می دانم کسب سهمیه المپیک سخت است ولی من هم  وقتی اعلام آمادگی می کنم فکر سختی کار را هم کرده ام و آمادگی دارم.

وی درخصوص شایعاتی مبنی بر استعفایش از سرمربی گری تیم ملی آلیش گفت: من از سرمربی گری تیم ملی کشتی با کمربند استعفا نداده ام و این صحبت ها شایعه است اردوی تیم ملی آلیش پنج شنبه تمام شد و یک هفته استراحت به بچه ها دادیم و تیم با شرایط خوب آماده مسابقات است و قصدی برای استعفا ندارم.

میران در ادامه افزود: برای اعزام به مسابقات گراند اسلم و گراند پریکس جهت کسب سهمیه المپیک باید از طریق فدراسیون اعزام شوم و اگر فدراسیون هزینه های اعزام را ندهد مجبورم با هزینه شخصی بروم.. به خاطر مشکلاتی که داشتم چهارشنبه نتوانستم در اردو حاضر شوم ولی تمریناتم را دنبال خواهم کرد و در اردوها حاضر می شوم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ظاهرا بعضی از دوستان تمایل ندارند که من برگردم چون در صحبت های حضوری و رو در رو یک چیز را می گویند و در مصاحبه هایشان چیز دیگری را عنوان می کنند ولی من برای کمک به جودو کشورم عزمم را جذم کرده ام.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: جودو ، میران ، قهرمان اسبق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علی
۱۴:۲۴ ۰۶ تير ۱۳۹۴
فدایی داری