سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

صادرات کاشی به خارج از کشور

مدیر عامل کارخانه کاشی نیلوفر بیرجند با اشاره به اینکه فروش داخلی محصولات کاشی نیلوفر به تمامی نقاط کشور صورت می گیرد افزود: این محصولات به کشورهای افغانستان ،عراق ،پاکستان ،ترکمنستان،تاجیکستان نیز صادر می شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران از بیرجند؛ ناصری، تولیدات این کارخانه را شامل انواع کاشی دیوار و کف (سرامیک) اعلام کرد و گفت: سال گذشته میزان صادرات 5 میلیون و416 هزارو684 دلار بوده ، که با این وجود صادرات این کارخانه افزایش چشمگیری داشته است.

وی تولید روزانه کارخانه های نیلوفر را به طور متوسط 16 هزار 500 متر مربع معادل حدود850 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: تولید سالانه کاشی درکارخانه های کاشی نیلوفر حدود 5میلیون و 500هزارمترمربع ، معادل حدود 280 میلیارد ریال است.

ناصری اضافه کرد: حدود 340 نفر در کارخانه کاشی نیلوفر مشغول به فعالیت هستند، که بیشتر آنها بومی استان هستند.

وی یاد آوری شد: کارخانه کاشی نیلوفر از ابتدا به عنوان یکی از واحد های خوشنام و برتر کشور در میان تولید کنندگان کاشی مطرح بوده و بارها به عنوان واحد نمونه صنعتی ،استاندارد،صادر کننده برترکشوری،دوستدار کارگر،صنعت سبزدر سطح کشور و استان انتخاب شده است.

وی گفت: همچنین علاوه بر استاندارد ملی که برای کاشی اجباری است،استاندارد های متعدد جهانی را نیز دارا می باشد.

مدیرعامل کارخانه کاشی نیلوفر همچنین یادآور شد: صنایع کاشی نیلوفر در سال 1366 ثبت واز سال 1369آغاز به اولین تولید نموده است.

لازم به ذکر است: سرمایه گذاران اصلی این کارخانه بخش خصوصی است که به وسیله سهامداران (بخش خصوصی) اداره می شود و شرکت از نوع سهامی خاص است.
 
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.