سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

برگزاری دومین جشنواره شهر نیایش در قم

به مناسبت ماه مبارک رمضان دومین جشنواره شهر نیایش در مناطق مختلف قم برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از قم :سید رسول موسوی‌نژادیان سرپرست سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری قم از برگزاری دومین جشنواره آسمانی شهر نیایش در مناطق مختلف استان قم خبر داد و گفت: در حاشیه این جشنواره برنامه هایی مانند جشن های شبانه و بر پایی نمایشگاه قرآن و عترت برگزار می شود.

موسوی نژادیان گفت نمایشگاه قرآن و عترت در سالن نمایشگاهی غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، واقع در چهارراه شهدا از 10 تا 17 تیرماه برگزارمی شود و نمایشگاه های فرهنگی تفریحی نیز در بوستان های شهید بنیادی و شهرک پردیشان در جوار مقبره شهید گمنام از 5 تیر از ساعت 22 تا یک بامداد پذیرای شهروندان قمی است.

موسوی نژادیان دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان در استان قم را بیان کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه فرهنگی بوستان نجمه خاتون (س) با همکاری آستان مقدس حضرت معصومه (س)، نمایشگاه فرهنگی و جشن شبانه با مشارکت مجتمع فرهنگی نور و نیز جشن شبانه نور باران با مشارکت سازمان صدا و سیمای مرکز قم از جمله برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان است.

سرپرست سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری قم برگزاری محفل انس با قرآن در فضای باز بوستان شهدای آذر را از دیگر برنامه‌های در حال اجرا عنوان کرد.

انتهای پیام/د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.