سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی تهران:

توبیخ کتبی و درج در پرونده مجازات مسئول فنی 20 بیمارستان متخلف

معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی تهران با اشاره به مجازات مسئول فنی 20 بیمارستان شهر تهران گفت: این افراد به توبیخ کتبی و درج در پرونده محکوم شدند.

ایرج خسرو نیا معاون نظارت و برنامه ریزی نظام پزشکی تهران بزرگ با اشاره به نوع محکومیت مسئولین فنی 20 بیمارستان پایتخت به خبرنگار بهداشت و درمان  گروه علمی،‌پزشكی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: مسئولین فنی 20 بیمارستان پایتخت به توبیخ کتبی و درج در پرونده کاری محکوم شدند دلیل محکومیت این افراد اشتباه در محاسبه هزینه بیمارستان بیماران بود.

وی افزود: بیشتر بیمارستان‌هایی که مسئولین فنی آنها محکوم شدند، جزو بیمارستان‌های خصوصی بودند و این تخلف مالی در این بیمارستانها بیشتر اتفاق افتاده بود.

معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ با اشاره به نحوه دریافت شکایات از بیمارستانها اظهار کرد: شکایت‌هایی که از بیمارستانها دریافت می‌کنیم یا به وزارت بهداشت رسیده است که از این طریق از تخلف بیمارستان مطلع می‌شویم یا این شکایات به خود سازمان نظام پزشکی داده می شود و سازمان نظام پزشکی در صورت اثبات تخلف بیمارستانها، آنها را محاکمه می‌کند.

در رسانه‌های مجازی علاوه بر تخلف مسئول فنی 20 بیمارستان شهر تهران، محکومیت 5 پزشک متخلف نیز بیان شده بود، این تخلفات از نخستین مواردی است که سازمان نظام پزشکی در سال جاری اعلام می‌کند و تا کنون غیر از این موارد، تخلف دیگری رسانه‌ای نشده است.

از سال گذشته علاوه بر سازمان نظام پزشکی سامانه دیگری به نام 1690 راه اندازی شد تا مردم شکایات خود را در خصوص تخلفات پزشکی به این سامانه  اعلام کنند و از این طریق وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی در جریان تخلفات پزشکی قرار بگیرند و در صورت اثبات برای متخلفین حکم صادر شود.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.