سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

48 درصد از تصادفات استان در اثر واژگونی خودرو رخ داده

رییس پلیس راه استان کرمان گفت: طی آمارهای ارائه شده در سه ماهه ی نخست امسال ، 48 درصد از تصادفات استان در اثر واژگونی خودرو رخ داده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، سرهنگ احمد حجت آبادی در نشست خبری صبح امروز خود با اصحاب رسانه ،گفت: عدم مدیریت در رانندگی و خواب آلودگی دلیل اصلی واژگونی خودروها در استان کرمان بوده است.

وی با اعلام اینکه طی سه ماهه ی نخست امسال ، در راههای برون شهری شاهد کاهش 20 درصدی در تلفات انسانی بوده ایم ، افزود: متاسفانه در تصادفات منجر به جرح 25 درصد افزایش داشته ایم .

سرهنگ حجت آبادی با تأکید بر ضرورت توجه به راههای روستایی استان ، خاطرنشان کرد : با توجه به عرض کم راههای روستایی ، بسیاری از وسایل نقلیه دچار واژگونی می شوند.

رییس پلیس راه استان کرمان تصریح کرد: بیشترین میزان تصادفات در ساعات ابتدایی شب بین ساعت های 16 تا 20 صورت می گیرد.

حجت آبادی با اشاره به اینکه متأسفانه در مسیر راهها ، تعداد مجتمع های رفاهی در نظر گرفته شده برای رانندگان کم است ، یادآور شد : با توجه به طولانی بودن مسیر راههای استان و به دنبال آن رانندگی های طولانی و خسته کننده ، وجود مجتمع های خدماتی ـ رفاهی برای استراحت رانندگان ضرورت دارد.

وی افزود: 48 درصد از تصادفات صورت گرفته در استان مربوط به خودروهای سواری است.

رییس پلیس راه استان کرمان با بیان اینکه حادثه خیز ترین جاده های استان کرمان در سه ماه اخیر مربوط به جاده انار و شهربابک بوده است ، یادآورشد: در این جاده ها 6 فقره تصادف منجر به فوت صورت گرفته است.


انتهای پیام/ ا

برچسب ها: تصادف ، خودرو ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.