سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

ثبت 8 موقوفه جدید در مازندران

8 موقوفه جدید به ارزش یک میلیارد ریال در آمل کشف و ثبت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از ساری ، رییس اداره اوقاف وامورخیریه آمل ازکشف وثبت 8موقوفه جدید و وقف 2 هزار متر زمین به ارزش یک میلیارد ریال دراین شهرستان خبرداد.

حجت الاسلام علیخانی با بیان اینکه احیای موقوفات یکی از برنامه های اوقاف در سال جاری است، افزود: احیای موقوفات در راستای احقاق حق و حقوق موقوفات و زنده نگه داشتن نیت واقف صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه احیای حق و حقوق موقوفات از سوی اوقاف و مردم یکی وظیفه شرعی و قانونی است، یادآور شد: همه باید در راستای زنده نکه داشتن نیت واقف تلاش کنیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل گفت: این هشت موقوفه در روستاهای شهرستان آمل قرار دارد که با همت اهالی روستا و اداره اوقاف شناسایی و احیا شد.

حجت الاسلام علیخانی از ثبت یک وقف جدید خبر داد و افزود: واقف خیراندیش خانم منصوره محمدعلی تبار با حضور در اداره اوقاف شهرستان آمل زمین خود را وقف کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل به نیت واقف در ثبت این موقوفه اشاره و تصریح کرد: این زمین جهت وقف عام و برای عمران و آبادی، کمک به مستمندان و نیازمندان اسپیاربن آمل وقف شد.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: ساری ، کشف ، وقف ، جدید ، ثبت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.