سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مذاکره پرسپولیس با مجیدی

مجیدی در مورد مذاکرات خود با پرسپولیس گفت: مذاکرات ما در مراحل ابتدایی است اما با استقلال مذاکره نکرده ام.

میثم مجیدی مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مذاکرات اولیه با مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس برای پیوستن به این تیم را انجام داده‌ام و این گفت و گوها همچنان ادامه خواهد داشت، در حالی که از باشگاه استقلال هیچ کس با من صحبت نکرده و مذاکرات جدی با این تیم کذب است.
 
وی افزود: باشگاه پرسپولیس از نیم فصل سال گذشته به دنبال جذب من بود که در آن زمان یا صلاحدید عبداله ویسی سرمربی استقلال خوزستان در این تیم ماندگار شدم اما پس از پایان فصل در گفت و گو با فاضل بختیاری مدیر عامل مستعفی باشگاه استقلال خوزستان و جلب رضایت ویسی تا حدودی موفق به گرفتن رضایت نامه از این باشگاه شده ام.
 
مجیدی در ادامه در خصوص پیشنهاد جدی تیم فوتبال استقلال تهران خاطر نشان کرد:در زمانی که در تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان بازی می کردم افتخار شاگردی پرویز مظلومی را داشتم و وی با توجه به شناختی که از من دارد، خواستار پیوستن من به استقلال شده است اما تاکنون هیچ تماسی از این باشگاه نداشته‌ام.
 
مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان ابراز داشت: البته مدیران باشگاه تراکتورسازی تبریز نیز با مدیر برنامه‌هایم مذاکره کرده‌اند باید با در نظر گرفتن تمامی شرایط تیم فصل آینده‌ام را انتخاب کنم.
 
مجیدی در پایان گفت: باید تشکر ویژه ای از ویسی و مدیران استقلال خوزستان داشته باشم که 2 فصل بسیار خوب را برای بازیکنان تیم رقم زده و بازیکنان در این باشگاه با به موقع پرداخت شدن دستمزدها تنها به فوتبال خود فکر می کردیم.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.