سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

خراسان شمالی میزبان فستیوال بین المللی موسیقی مقامی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: خراسان شمالی مهر ماه میزبان فستیوال بین المللی موسیقی مقامی میانه آسیا باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از بجنورد، آدینه محمد سویدانلویی در کارگروه میراث فرهنگی استان افزود: برگزاری جشنواره ها یکی از عوامل مهمی است که به تثبیت موقعیت گردشگری فرهنگی کمک می کند.

وی اظهار داشت: فستیوال بین المللی موسیقی مقامی میانه آسیا با حضور کشورهای هندوستان، پاکستان، ترکمنستان، تاجیکستان، افغانستان، آذربایجان، ازبکستان و ایران با حضور استان هایی مانند کردستان، لرستان، بوشهر، گیلان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی و جنوبی از هشتم تا دهم مهر ماه به میزبانی خراسان شمالی برگزار می شود.

وی به برگزاری نمایشگاه اکو در شهریور ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: طبق برآورد هزینه ای که انجام گرفت، یک میلیارد و 500 میلیون تومان از سوی استان و 500 میلیون تومان نیز از سوی سازمان به این امر اختصاص می یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز در این جلسه بر اهمیت برگزاری نمایشگاه کشورهای عضو اکو تاکید کرد و افزود: با توجه به گستردگی این اتفاق باید کارگروه های مختلف و متعددی برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد فرهنگی و هنری تشکیل شود و هماهنگی های لازم با امور خارجه بر مبنای این کمیته انجام بگیرد.

علی نیا افزود: پرداختن به شکل ویژه به این موضوع و آماده سازی زیرساخت های لازم باید در دستورکار قرار بگیرد.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.