سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

5 روز تا مسابقات جهانی بسکتبال جوانان

ملی پوش بسکتبال جوانان: فکر رسیدن به 8 تیم برتر جهان هستیم

گارد رأس تیم ملی بسکتبال جوانان گفت: می دانم که کار واقعا سختی است اما دنبال رسیدن به جمع هشت تیم برتر جهان در یونان هستیم.

مبین شیخی یکی از کوچکترین اعضا تیم ملی بسکتبال جوانان زیر 19 سال پیش از اعزام به مسابقات جهانی یونان به خبرنگار حوزه بسکتبال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ گفت: اردوهای خیلی خوبی را گذراندیم به خصوص اردوی صربستان که به بار فنی تیم کمک زیادی کرد. کوهیان مربی با علمی است که چیزهای جدیدی در اردوها از او یاد گرفتیم.

بازیکن گرگانی تیم جوانان که بعد از دو سال بازی در تیم بهشت هیرکان، فصل قبل را در تیم دسته اولی شهرداری اراک گذراند، در مورد مسابقات جهانی گفت: مسابقات جهانی که کلا سطح بالا است اما ما کار سختتری در گروه خود پیش رو داریم. آمریکا و کرواسی از مدعیان جهان هستند که بازی با آنها خیلی سخت است. 

به جمع هشت تیم برتر فکر می کنیم

شیخی جزء آن دسته از بازیکنان جوانی است که هدف بزرگی را در نظر گرفته اند. او با اعتقاد به آمادگی فکری بازیکنان از تلاش برای رسیدن به جمع هشت تیم برتر جهان خبر داد و گفت: می دانم کار بسیار سختی است اما تلاشمان را می کنیم. 

گارد رأس تیم ملی جوانان در مورد کوچکتر بودن خود در تیم و انجام وظیفه به عنوان گارد رأس تاکید کرد: بازیکن پست یک باید تیم را کنترل کند و بازی را راه بیاندازد. چون من کوچکتر از بقیه هستم، این خیلی سخت است و منزوی تر می شوم حتی در مواقعی نمی توانم صحبت کنم اما یوسف وند کاپیتان تیم در این مورد با تیم هم صحبت کرده که بازیکنان دیگر هم به این توجه داشته باشند، گارد رأس باید تیم را کنترل کند.

شیخی همچنین در مورد آینده خود گفت: بازیکنان زیادی در این پست هستند که از کامرانی تا سنین پایینتر را در بر می گیرند به همین دلیل هم باید سال ها در صف باشیم تا بعد از این رده به جمع بزرگسالان وارد شویم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.